Powered By Blogger

Учитель року - 2017




АНКЕТА
учасника І (міського) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2017»

1. 
Прізвище, ім’я, по батькові
Ковальова Олена Анатоліївна
2. 
Дата народження
19 липня 1978 року
3. 
Домашня адреса з поштовим індексом
Місто Кропивницький, вулиця Івана Похитонова 4, кв.23
4. 
Мобільний телефон
0662490406
5. 
Електронна пошта
litvinova@school21.kr.ua

6. 
Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання, спеціальність за дипломом)
КДПУ імені Володимира Винниченка, 2000 рік, спеціаліст, вчитель хімії і біології
7. 
Стаж роботи:                                      загальний
16 років
педагогічний
16 років
8. 
Місце роботи (найменування навчального закладу відповідно до статуту), телефон з кодом, електронна адреса
Комунальний заклад «Навчально-виховне об’єднання  «Школа козацько-лицарського  виховання I- II ступенів №21-суспільно - гуманітарний ліцей – дошкільний навчальний заклад Кіровоградської міської ради Кіровоградської області»»
Телефон (0522) 56 90 11
school21bal @ukr.net

9. 
Посада
Вчитель хімії та біології
10.  
Кваліфікаційна категорія
вища
11.  
Звання
-
12.  
Державні, урядові нагороди, відзнаки Верховної Ради України, відомчі заохочувальні відзнаки (рік нагородження)
-


Інформаційна картка
учасника І (міського) туру  всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2017»

1. 
Прізвище, ім’я, по батькові
Ковальова Олена Анатоліївна
2. 
Місце роботи
Комунальний заклад «Навчально-виховне об’єднання  «Школа козацько-лицарського  виховання I- II ступенів №21-суспільно - гуманітарний ліцей – дошкільний навчальний заклад Кіровоградської міської ради Кіровоградської області»»
Телефон (0522) 56 90 11
school21bal @ukr.net
3. 
Посада
Вчитель хімії і біології, основ здоров’я
4. 
Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання)
КДПУ імені Володимира Винниченка, 2000 рік, спеціаліст, вчитель хімії і біології

 
5.      
Самоосвіта (за останні 5 років; очна, дистанційна форма; рік проходження та найменування освітніх програм, курсів, тренінгів тощо)
·         з 12 січня по 30 січня 2015 року, курси учителів хімії,як викладають біологію, екологію, природознавство (КОІППО);
·         Семінар -тренінг щодо  впровадження платформи Google Apps в навчально-виховному процесі(слухач) 9 жовтня 2015 р., НВО№25;
·         Семінар -практикум Teachmeet для вчителів міста Кіровограда та регіону за підтримки корпорації Microsoft(участь у тренінгах), НВК Кіровоградський колегіум, тайм-клуб «Берлога» 15.03.16
·         Участь  у роботі міської  ТГ вчителів біології «Використання активних та  інтерактивних форм навчання в підвищенні пізнавальної творчої активності учнів на уроках біології»
·         Участь у січневій конференції, написання статті  «Використання активних та  інтерактивних форм навчання в підвищенні пізнавальної творчої активності учнів на уроках біології» Січень,2016

6.      
Педагогічний стаж
16 років
7.      
Кваліфікаційна категорія
вища
8.      
Звання
-
9.      
Педагогічне кредо
«Навчаючи інших,
Вчитись самій.
В житті все робити з любов'ю.
За кожний мій вчинок,
Щоб діти могли Згадати  мене добрим словом

10.  
Технології, методи та форми, що використовуються
у навчально-виховному процесі
У роботі з  дітьми використовую наступні форми навчання:
          Фронтальні: заняття-дискусії, семінари, дебати, організаційно-діяльні ігри (ОДІ), рольові ігри.
           Групові заняття: парні, постійні групи з переміною функцій їх учасників, груповий поділ класу з однаковим завданням, з різним завданням, із загальним звітом кожної групи перед всім класом.
           Дискусійні форми: симпозіуми, дебати, бесіди за круглим столом, невеликі сесії, ділові бесіди типу інтерв’ю, шкільні лекції, семінарські заняття.
Технології:
ü  Проектна
ü  Комп'ютерно-інформаційна
ü  Розвивального навчання
ü  Ігрові технології
Інтерактивні методи навчання:
ü  «Незакінчене речення»
ü  «Не«Вірю – не вірю», або «Так - ні»
ü  «Таємна скринька»
ü  «Упізнай організм за трьома ознаками»
ü  Уставити пропущені слова, використовуючи довідковий матеріал
ü  «Цифровий диктант»
ü  «Зоожарт»
ü  «Німі малюнки»
ü  «Навчаючи - учусь»
ü  «Пошук інформації»
ü  «Юні кросвордисти»
ü  «Мозковий штурм»
ü  «Робота в парах»
ü  Виконання практичних та лабораторних робіт
11.  
Автопортрет учасника «Я – педагог і особистість»
(у формі есе обсягом до однієї сторінки)
«Я – вчитель», «Я – товариш», «Я – порадник», «Я – просто людина». Усі ці «Я» є частинками безкінечного пазлу «Я – педагог і особистість». Адже цей пазл ми, вчителі, складаємо все своє життя, щоразу додаючи все нові частинки ми постійно вчимося, розвиваємося і самовдосконалюємося. Хто ж такий справжній педагог? Хто може ним стати?
Ці питання почали цікавити мене ще у шкільному віці після прочитання видатної книги А.С. Макаренка «Педагогічна поема». І, напевно, саме тоді у моїй душі запалахкотів вогник «учительства», адже мрія кожного педагога – виростити своїх учнів, дітей, вихованців справжніми людьми. У наші теперішні складні дні, коли здається, що світ навколо нас заливають ріки гніву, ненависті, заздрощів та сліз безсилля, на своїх уроках хочеться донести до дітей знання, розуміння, підтримку та людяність.
Невичерпним джерелом корисної інформації для самоосвіти, саморозвитку і самореалізації для мене є інформаційно-комунікаційні технології. Вони також є безцінним помічником та ресурсом матеріалів для підготовки до уроків, виступів, семінарів. На мою думку, сучасний вчитель повинен бути обізнаним у сфері інформаційних комунікацій, адже наші діти набагато
краще сприймають і засвоюють все сучасне та цікаве. Ось тому я намагаюсь готувати та проводити свої уроки так, щоб кожен з моїх учнів зміг отримати необхідні їм знання
Працюю  над проблемою ««Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках хімії та  біології через впровадження активних та інтерактивних технологій навчання», залучаю основні компоненти цих  технології, в яких основною гіпотезою є унікальність, розширення арсеналу засобів педагогічного впливу, активізація пізнавальної діяльності учнів. Мною складений банк даних за результатами виконаних робіт, що задовольняють вимоги державних стандартів для перевірки якості отриманої освіти, знань з кожної теми, використання методів рейтингової оцінки рівня успішності учнів. Створюю  постійний моніторинговий супровід вдосконалення своєї професійної майстерності, маючи високі показники особистого потенціалу. Власні узагальнені досягнення  представила під час участі у міському етапі Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2012» в номінації «Біологія».
 Входила  до складу школи -  резерву керівних кадрів, брала участь в  творчому конкурсі на створення кращої моделі «Сучасний навчальний заклад».
Я  була результативним керівником творчої групи вчителів з проблеми «Запровадження здоров'язберігаючих та естетично-розвиваючих технологій для повноцінного розвитку учнів»; керівником природничої секції ліцейного наукового товариства «Еврика»; постійним координатором Всеукраїнського інтерактивного конкурсу «Колосок» з 2008 року; учасником тренінгів за результатами наукових досліджень  (екологічна стежина «За чистий обрій і щасливе майбутнє»). Мої учні є переможцями міських етапів Всеукраїнських предметних олімпіад  з хімії та біології. З презентаціями діяльності в даних напрямках виступала на семінарах, засіданнях звітного та аналітичного характеру, науково-практичних конференціях

12.
Посилання на персональний Інтернет-ресурс (за наявності)
http://litvinovakovalova1978.blogspot.com/ Блог класного керівника





Немає коментарів:

Дописати коментар